okeyh.salam sume.
mlm nie ase nak share sikit rasa suke hari ni.
rasa cam nak senyum je *smile*
pelik? xdelah..sebab..
hari nie sy ngan member sy sorg ni buat sistem barter tau.
barter : Sistem barter merupakan sejenis bentuk perniagaan yang tidak menggunakan sebarang bentuk perantara pertukaran, di mana barangan atau perkhidmatan ditukar dengan barangan dan
/atau perkhidmatan lain. Ia boleh jadi dibuat antara dua atau beberapa pihak.
[sumber wikipedia]
okeyh,da phm? hehe.
itulah yg kami buat ptg nie
..pg td set tyme bila nk tukar n nak tukar ap..
so,decide..
sy buat puding cheese,,
dyb buat puding karamel..
simple tapi seronok..first tyme maen tukar2 cmni..
rasa msakan msg2 buat..
sy pon smgat buat,kul10 pg dah siap dah.huhu
..
so ptg td dyb dtg hntar..adeih..msg2 nk gelak..ase cam klaka..
ad ke org prnh buat sistem barter tukar2 puding?
kalo ngan jiran2 ada la..tukar2 juadah..kalo ngan kwn2 duk skampong,,xtau la..hehe
then,,masa bbuka td,,ap lg..mniskan mulut ngan kurma n puding dyb buat lah..
nyummy! best2..lema
k bkrim..mmg kene taste aq suke la..hehe
pding aq cmne? ad tnye
dia,,dia ckp sdp! mak dia suh blja buat..
adeih..bier bener? hahaha..wallahualam..
dybb..td sempat ag aq
buat puding trifle ngan mcik aq tu..
hehe..xsempat la nk bg kat ko..sbb buat dah2 nak bbuka dh td..huhuhu..
nak resepi puding trifle? sng je..google sudah..hahahahaha <-----gelak jahat :D

puding trifle malam nie :)





